welcome to my blog

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ...... ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ

Μέσα στο τρέξιμο των Χριστουγέννων οι κατασκευές έχουν την τιμητική τους.
Έτσι λοιπόν είπα κι εγώ να αφιερώσω μια ανάρτηση μόνο σε αυτές.
Και να κάποια από τα δημιουργήματά μας ......

Η ΚΑΡΤΑ ΜΑΣ (μαζί-μαζί  με την κυρία Εύη)


ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ  (από παλιά cd και χαρτί περιτυλίγματος)


ΕΝΑΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ


ΒΑΖΑΚΙΑ ΜΕ ΓΛΥΚΑΚΙΑ (στολισμένα με χαρτοπετσέτα, που κολλήσαμε πάνω τους και μέσα έχουν διάφορα γλυκάκια με τα οποία πριν τα βάλουμε μέσα, παίξαμε...μαθηματικά

 Το παλαμόδεντρο που στολίζει την πόρτα του γραφείου ( από περσινές παλάμες)
Το δέντρο μας στο χωλ του σχολείου, κοινό και για τα δύο τμήματα, το στόλισαν και τα 50 παιδάκια μας.
 
Η προσκλησούλα μας...απλή και κατανοητή...η μάγισσα Φρικαντέλα και το κάστρο της.

Όμορφες καλικαντζαρο-ζωγραφιές 


 
Αλλά και ένα καραβάκι ζωγραφισμένο με νερομπογιές.
Και κάππου εδώ....πάμε για τη γιορούλα μας. Για την ώρα, κατασκευές τέλος, έχουμε τη γιορτή μας την Τετάρτη, το εργαστήρι μας την Πέμπτη και τον αποχαιρετιστήριο μπουφέ μας την Παρασκευή. 
Και μετά....ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΕΕΕΣ
  

17 σχόλια:

  1. μια χαρα ολα Ειρηνουλα!!!!
    καλη επιτυχια στη γιορτολα σας!!!!
    καλα χριστουγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΣΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίες οι κατασκευές σας Ειρηνούλα ,η ανακύκλωση φέτος έχει την τιμητική της ,σου εύχομαι να έχεις Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος, υγεία και αγάπη να κυριαρχούν στη ζωή σου
    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ....ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΛΙΑ ΜΟΥ
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  3. ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ . ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ !! ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙ ΤΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ !!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ......ΠΑΙΔΙΚΗ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ/ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΡΗΝΗ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΟΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΣΟΥΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ !!!!! ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΙ ΠΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟ 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΟ ΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ...ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα πολύ ωραία Ειρήνη μου!!!! Καλή επιτυχία και ΚΑΛΕΣ ΓΟΡΤΕΣ!!! και το 2013 να μας βρει ανανεωμένες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στη γιορτουλα σας!! και βέβαια καλή ξεκουραση σε όλους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ..ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ....ΑΧ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΜΕΤΑ

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία Ειρήνη στην γιορτή σας! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΤ ΕΥΧΗΝ, ΜΑΡΩ

      Διαγραφή
  8. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΑς, ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ CD, EYKOLA ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ..........ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙς ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΜΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ

      Διαγραφή